25 de set. de 2019

Look do dia / MFW

Semana passada, enquanto rolava a Milano Fashion Week, estava eu de passeio na piazza Duomo sendo uma mera mortal, enquanto blogueiras do mundo inteiro se enfileiravam para participar do evento.
Passou o meu tempo de ficar atenta aos desfiles. Mas sabe, esse sorriso é mais espontâneo agora que sou livre pra andar por aí como eu quiser sem me preocupar se o meu #lookdodia vai repercutir hahah 💗🌸 ótima terça pra vocês! 😘💋


Use o codigo de desconto na Shein: aclara49(extra 15% off orders over 49€+)
Blusa / Top: ​http://bit.ly/2kFHNfx and search ID:792696
Calça / Pants: Shein






Fotos: Kevin Marcis

7 comentários:

  1. Beauty lies within for those who choose to see.

    ResponderExcluir
  2. You look absolutely gorgeous! Love the top!

    ResponderExcluir
  3. Really amazing product , To more about these E-commerce app https://www.dxbapps.com/

    ResponderExcluir
  4. Very impressive , and colors are good , To more about these E-commerce app https://www.dxbapps.com/

    ResponderExcluir
  5. This product is really good and affordable to wear anywhere and also awesome colour pattern .really like it . i would recommend to this product and you can also check dxbapps.com for making E-commerce apps

    ResponderExcluir
  6. This product is really good and affordable to wear anywhere and also awesome colour pattern .really like it . i would recommend to this product and you can also check dxbapps.com for making E-commerce apps

    ResponderExcluir